Salı, Mayıs 27, 2014

NAZAR BONCUKLU DENİZ TEMALI AHŞAP DUVAR AKSESUARI

Dün akşam başladığım az önce bitirdiğim ikili ahşap duvar veya kapı aksesuarım. 
Kalp ahşabın desenini peçete dekupajı ile yaptım ve üzerindeki dalgaları 3D Cream Effect boya ile efekt verdim. 
Üst ahşabı mavi renge boyadıktan sonra üzerine yine ahşaptan welcome yazısı yapıştırdım. Deniz minaresi, deniz yıldızı ve deniz kumu ile süsledim.
Sprey vernik ile vernikledikten sonra ipine nazar boncuğu takarak son şeklini verdim.
Umarım beğenmişsinizdir.

2li tablomu satın almak isterseniz blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla satın alabilirsiniz.

Satın almak için TIKLAYINIZ.

FİYAT: 20.00-TL

Welcome duvar veya kapı aksesuarları


2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena