Cuma, Mayıs 09, 2014

MUTFAKLARA ÖZEL TABLO

Benim gibi abur cubur severlere özel olarak hazırladığım duvar tablom. :)



Bu sefer yapım aşamalarıyla ekliyorum. Lakin geçenlerde aldığım bir mailde yaptığım ürünlerin neden yapım aşamasını koymadığımla ilgili bir eleştiri aldım. Şuana kadar yayınladığım her ürün kendi elcağızlarımla yaptığım ürünlerdir. Yapımlarını kısaca anlatıyorum yayınlarda ortaya çıkmış, bitmiş hallerini daha çok sevdiğimden son hallerini resimlendiriyorum. Evet kısaca kafadaki soru işaretlerini silmek açısından bu sefer aşamalarını yüklüyorum:))




İlk olarak kalp şeklindeki kalıbımıza sert döküm alçısı yaptım. Ve donduktan sonra kalıptan çıkardım.
Not: Donduktan ve kalıptan çıkardıktan sonra alçının tam kuruması yaklaşık 1 tam gün sürüyor. Kalıptan çıkarır çıkarmaz herhangi bir işlem yapmıyoruz.
Bu arada üzerindeki kabartmalar içinde hazır silikon kalıplara dökümlerini yaptım onlarıda kurumaya bıraktım.







Kurumalar bitince akrilik boya ile boyandılar.









Kalp şeklindeki hazırladığımız kalıpta peçete dekupajı ile kaplandı.











Dekupaj işlemi bitince biraz kurumaya bırakıyoruz. Ve en son önceden kazırladığımız abur cuburları üzerine silikon yapıştırıcı ile yapıştırıyoruz. 10-15 dakika içinde tamamen yapışmış oluyor. Sprey vernik ilede vernikliyoruz.

BUDA SONUÇ: :)

5 çayı alternatifleri



Bu tablomda emeksensin.com dükkanımdaki yerini aldı.

Satın almak için TIKLAYIN

FİYAT: 15.00-TL

3 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena