Pazar, Mayıs 18, 2014

DEKUPAJLI AHŞAP KUTULAR

Elim hiç bir işe gitmesede hem biraz kafa dağıtmak, hemde blogumda duyurduğum üzere 1 ay boyunca sattığım tüm ürünlerin gelirini Soma'ya yardım için gideceğinden tekrardan üretmeye başladım.

2 adet ahşap kutu hazırladım

İlk kutumuz Melekli Olan: Kapağına peçete dekupajı uyguladım.  Kenar kısımları ve iç kısımları metalik sarı ve bakır renklerinde boyadım. Ayrıca meleklerin tacınıda 3D Cream Effect boya ile efeklendirdim.
Kutunun iç kapak kısmında da yine ahşap nota aksesuarları yapıştırdım..

2. Kutumuz Kalpli Olan: Bu kutununda kapak kısmının tamamını peçete dekupajı ile yaptım. Üzerine yine daha önceden hazırladığım kalpli aksesuarlar yapıştırdım. Kenar kısmı metalik pembe, iç kısmını şeker pembesi rengine boyayıp en son olarakta vernikledim.

Satın almak için bloagumda bulunan iletişim formundan bağlantıya geçebilir yada emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla online satın alabilirsiniz.
Desen tercihinizi mesaj olarak gönderebilirsiniz.

Satın almak için TIKLAYINIZ

FİYAT: 20.00-TL





Kırmızı ahşap kutu


1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena