Pazartesi, Mayıs 19, 2014

DENİZ TEMALI DUVAR TABLOSU

Birazda olsa yaz moduna girmişken ellerim bu duvar tablosunu yapmaya gitti. Balkonlara çok yakışacağını düşündüğüm bu tablomuzun yuvarlak kalıbı çoğumuzun evinde olan kelepçeli kek kalıbını yağlayarak sert döküm alçısı ile yaptım. Üzerine peçete dekupajı uyguladım. Peçetenin deseni yuvarlağı tam sarmadığından üst kısımlarını kendim boyadım.
Deniz dalgalarını 3D Cream Effect Boya ile efeklendirdim.
3D Cream boyalar 24 saatte tam kuruma sağlıyor. Dün bitirmiştim bugün tam kuruması bitti ve en son olarakta vernikledim. Arka tarafına asma aparatını vidaladım.

Sipariş için blogumda bulunan iletişim formundan bağlantıya geçebilir yada kredi kartınızla emeksensin.com dükkanımdan alabilirsiniz..

Satın almak için TIKLAYIN

FİYAT: 20.00-TL


SATILDI
Sipariş üzerine yeniden hazırlanabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena