Çarşamba, Mayıs 28, 2014

BİR YAZ TEMALI TABLO DAHA

Havalar ısındı ısınalı elimi attığım herşeyi yaz temalı yapasım var. Farklı bir çalışma yapacakken yine kendimi yaz temalı bu tabloyu yaparken buldum:))

Tablomuzu önce kalp şeklinde sert döküm alçısı ile yaptıktan sonra mavi renge boyadım. Balığımızda silikon kalıba döküm yaparak yaptım. Boya kuruyunca önce balığı ve üzerindeki deniz minaresi, deniz yıldızı aksesuarlarını yapıştırdım. Sonra zeminin tamamına sıvı japon yapıştırıcısını bolca boca ettim ıslakken deniz kumunu üzerine yaydım ve o şekilde kurumaya bıraktım. Kumlarda tamamen zemine yapışınca sprey vernikle vernikledim.
Umarım beğenmişsinizdir.

Tablomu satın almak isterseniz blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla satın alabilirsiniz.

Satın almak için TIKLAYINIZ.

FİYAT: 20.00-TL




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena