Cuma, Nisan 04, 2014

KIRMIZI PAKET

Evet efendim bugün böyle bir kırmızı paket hazırladım:)) Hepsi kendi el yapımımdır. Pakette toplamda 4 adet ürün bulunmaktadır. Umarım beğenirsiniz. 

Ürünlerimi silikondan kalıp alarak yapıyorum. Sonrasında kalıp hazır hale gelincede dişhekimlerinin kullandığı döküm alçısı ile dökümünü yapıp bekliyorum.
Boyaya hazır hale gelincede boyayıp vernikliyorum. Birazda süsleyip püslüyorum tabii:))

Bu paketi almak isterseniz blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla peşin veya taksitle alabilirsiniz.

Satın almak için TIKLAYINIZ..

4 'lü ürün paketimizin gönderimi ücretsizdir.

FİYAT:50,00-TL

Bakalım paketimizde neler varmış;)

Duvar Tablosu

Yonca şeklinde süslemeli duvar süsü

İkili balık duvar aksesuarı

Sehpalarınızı süsleyecek 3'lü Seramik Gül. 




Küçük bir not: Kırmızı Feng-Shui de aşkın ve sevginin rengidir. Eğer hayatınıza aşkı ve sevgiyi çekmek istiyorsanız evinizin veya yatak odanızın güneybatı köşesine kırmızı objeler koyun ;)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena