Pazartesi, Nisan 14, 2014

KAFTAN DUVAR AKSESUARI

Bir arkadaşımın ''bana kaftan duvar aksesuarı yapabilirmisin' şeklindeki ricasıyla giriştim kaftan yapmaya. Daha önce kaftan yapmadığımdan elimde hazır bir kalıpta yoktu.
Öncelikle seramik hamuru yapmaya giriştim hamur tam kıvama gelince oklava ile açıp bir şekilde kaftan şeklini vermeyi başardım sanırım :)) elimde ucu lale desenli bir kaşık yardımıylada etrafına biraz lale desenini çıkardım.
Sonra biraz sertleşmeye başlayınca boyasını ve en son verniğini yaptım. 

Sipariş olduğundan sadece bir adet yaptım. Beğendiyseniz sipariş üzerine hazırlayabilirim.

İşte Kaftanımız

















Evde kendi imkanlarımla yaptığım seramik hamurunu nasıl yaptığımıda paylaşmak istiyorum:

Öncelikle göz kararı unu bir kaba koydum. 
1 çorba kaşığı kadarda sert alçı ilave ettim çabuk donsun diye.
1 tatlı kaşığı kadar sıvıyağ
1 tatlı kaşığı krem(el kremi kullandım)
Ve beyaz tutkal. Ben biraz sulandırıp kullandım tutkalı.
Aynı kurabiye hamuru kıvamına gelicek. 
İyice yoğurduktan sonra hamurumuz kullanıma hazır duruma geldi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena