Cumartesi, Nisan 12, 2014

GÜNÜN DEKUPAJI


Bugünkü dekupaj çalışmamız kedi severlere özel.. :)) Ben bu cici kedileri ilk gördüğüm an çok sevdim ve hemen alıp kalp şeklindeki kalıba dekupajını yaptım. Kenarlarını ve arka kısmını gül kurusu pembiş rengine boyadımç Sonrada sprey vernik ile vernikledim.
Bu ürünümüde emeksensin.com daki dükkanıma koydum.
Satın almak isterseniz TIKLAYIN..





Blogumda fazla sayıda dekupaj çalışmam var. Gerek kağıt, pirinç kağıt ve peçete. Biraz da dekupajı nasıl yaptığımdan bahsetmek istiyorum.
Bunun için gerekli olan dekupajı yapılacak desen kağıt veya peçete
Dekupaj tutkalı
Fırçamız
Ve tabii dekupajı uygulayacağımız alan.

Dekupaj uygulanacak olan alan temiz ve kuru olmalı. Öncelikle ben alt kata bir kat beyaz akrilik boya sürüyorum ki peçete ve kağıt dekupajda bu şart. Daha sert olan kağıt dekupajda çok şart değil ama desen daha canlı duruyor alt kat beyaz olunca.
Boyamız kuruyunca peçete dekupajı veya pirinç kağıt uyguluyorsak peçeteyi vy pirinç kağıdı uygulama yapacağımız alanın üstüne koyuyoruz.(3 katlı peçete olmalı ve düzgün kesildikten sonra katını ayırıyoruz) sonra yavaş yavaş fırça yardımıyla tutkalımızı peçetinin üzerine ortadan kenarlara doğru sürmeye başlıyoruz. ve kurumaya bırakıyoruz.
Daha sert olan kağıt dekupajı yapacaksak kağıdı istediğimiz ebatlarda kesip arkasına tutkalı fırça yardımıyla sürüp uygulayacağımız alanın üstüne yapıştırıyoruz. ve Kağıdın üstünden ince tabaka tutkalı yine fırça yardımıyla geçiyoruz.
Kuruyunca sprey vernik ile vernikliyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena