Pazartesi, Nisan 21, 2014

KABARTMALI DUVAR TABLOSU

Bugünkü duvar tablosu çalışmam. Kalp şeklindeki duvar tablosunun üzerindeki aksesuarlar dahil hepsini kendim yaptım. 
Önce kalp kalıbını hazırladım. Sonra üzerine ekleyeceğim aksesuarların kalıplarını silikonla hazırladıktan sonra dökümlerini yaptım. Donunca kalıplardan çıkarıp boyadım ve kalp şeklindeki kalıba yapıştırdım. Düşme tehlikesi yoktur:)) Çok kuvvetli bir yapıştırıcı ve alçı kullandım. En son olarak vernikledim.
Şuan örnek olarak bir adet yaptım ama kalıplar elimde hazır olduğundan stok sıkıntım yok. Ayrıca sizin arzu ettiğiniz renklerde de hazırlayabilirim.

Bu ürünümde emeksensin.com daki dükkanımda yerini aldı. Sipariş etmek isterseniz blogumda bulunan iletişim formundan bağlantıya geçebilir veya emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla peşin yada taksitle alabilirsiniz.
Satın almak için TIKLAYIN.

Fiyat: 25.00-TL








1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena