Cuma, Eylül 26, 2014

MİNİ DUVAR SÜSLERİ

Karanlık, puslu, yağmurlu bir sonbahar gününe biraz renk katmak için kolları sıvadım:) Daha önceden elimde bir gün lazım olur diye ayırdığım, kalıptan çıkarttığım alçılarım vardı.

İşte bu şekilli alçılarıda süslemek bugüne kısmetmiş. :)

Efendim öncelikle evvelce dökümünü yapıp kurumuş olan desenli alçılarımızın üzerini 2 kat beyaz akrilik boya ile boyadım. Boyaları kuruyunca elimde olan desenli peçeteleri şekillere göre kesip üzerine dekupaj tutkalı ile dekupe ettim ve bazılarına yine önceden hazırlamış olduğum fimo çiçeklerimden yapıştırdım..
Üst kısımlarına ufak bir tornavida yardımıyla deliklerini açtım. Asmak içinde bu sefer ince tel kullandım. En son işlem olarak hepsini sprey vernik ile 2 kat vernikledim.

Bugünüde bu şekilde renklendimiş olduk işte:)) Umarim beğenmişsinizdir.

Bu mini duvar süslerimde siparişe açıktır. Blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçerek sipariş edebilirsiniz..














6 yorum:

  1. ellerin dert görmesin süpersin ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şekerim:)) Sende süpersin ;)

      Sil
  2. çok güzel olmuş ebrucum ellerie saglık iadeyi ziyarete geldim takibe aldım seni sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kübra'cım. Beğenmene sevindim;)

      Sil
  3. Merhabalar:)) Soylemeseniz alçı olduğunu anlamazdim, şahane gorunuyorlar elinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar, elinize sağlık..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena