Salı, Eylül 23, 2014

FİMO'DAN MİNYATÜR TATLI VE ÇİÇEK DENEMELERİ

Ne zamandır fimo polimer kilden bir minyatür tatlı serisi yapmak vardı aklımda. Kısmet bugüneymiş:))

Puslu, rüzgarlı, kapalı bir havada günü biraz renklendirmek ve neşelendirmek istedim. Ama sanırım elimin biraz daha alışması lazım.

Bir çoğunuz yapmasını biliyorsunuzdur ama ben yinede nasıl yaptığım hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Yapım aşamalarını çekemedim sonradan aklıma geldi.
Fimo hamurunu tek renk beyaz aldım. Bir kaç renkte soft pastel renklerden aldım. Şu tebeşir şeklinde olanlardan. Tebeşir gibi olan pastelleri rendeliyorsunuz ve beyazla iyice yoğurduktan sonra hamur renkleniyor. Bu şekilde yapmak daha hesaplı oluyor ;))
Bütün işlemler bittikten sonra 130 derecede yarım saat fırınlıyoruz. Fırın soğukken koyup, soğuduktan sonra çıkarıyouz.

Tatlıları kendim şekillendirdim, çiçekler için silikon kalıptan faydalandım.

İşte ilk denemelerim :)







6 yorum:

  1. çok güzel olmuş.denemediğim bir polimer kil kaldı onuda ndeyeyim bari:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fimo'nun soft serisinden aldım beyaz rengi. Çok kolay yumuşayıp şekil alıyor:))

      Sil
  2. harika olmuş yiyesim geldi bnde denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Benimde ilk denemem. Yapması çok zevkli tavsiye ederim denemenizi:)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena