Perşembe, Eylül 11, 2014

BAYKUŞ MAGNETLER

Baykuş'lu silikon kalıbımıza sert döküm alçısı dökerek elde ettiğim baykuşlarım..
Rengarenk boyandılar, verniklendiler, süslendiler, püslendiler, arkalarına mıknatısları yapıştı ve artık birer magnet oldular. :)

Ekstradan oyuncak kirpikli oynar göz taktım. Oynar gözü takınca furby'e daha çok benzediler. Ama sanırım furby'de bir baykuş :))


Sipariş etmek isterseniz blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilirsiniz.

Ayrıca baykuşlarımı emeksensin.com daki dükkanıma ekledim. Kredi kartınızla online almak isterseniz TIKLAYINIZ.

Arzu edilen farklı renklerde de hazırlanabilir.


TEKLİ FİYAT: 10.00-TL
Blog dostlarına özel İKİLİ FİYAT: 15.00-TL 







5 yorum:

  1. harika olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım, elinize sağlık :)
    Bu arada blogum ilginizi çekerse bana da beklerim :)
    http://neselizebra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ayyy cok sekerler cok ciciler gercekten soslu bademden gordum ziyarete geldim bana da beklerim
    Zeynepintatlidusleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben de geldim :)
    Baykuşlar çok şeker olmuşlar, hele gözleri ! Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena