Salı, Eylül 30, 2014

EL EMEĞİ HEDİYE EŞLEŞME ETKİNLİĞİNDEN GELEN HEDİYELERİM

O bir anne blogunun düzenlemiş olduğu 4.hobisever eşleşme etkinliği sonucunda benim eşleşmiş olduğum Mutlu Günlüğüm blogunun sahibi sevgili Mutlu'cuğum un hediyeleri bugün geldi. .
Kendisine teşekkür ediyorum.. Ellerine sağlık :)

İŞTE BENİM CİCİLERİM
HEDİYELERİN İÇİNDE OLDUĞU BU KUTU PEK BİR GÜZELDİ


KEÇE TELEFON KILIFIM GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ ÇOK GÜZEL:)

KEÇEDEN HOŞ TAKI SEPETİM VE BONCUKLU KOLYEM BİLEZİĞİM VE KÜPEM..

SİYAH YAKAM.. NE ZAMANDIR GÖRÜP HOŞUMA GİDERDİ BU YAKALAR. SONUNDA BENİMDE BİR ADET OLDU:))

4 yorum:

  1. Çok güzeller yapanın eline sağlık güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller güle güle kullanın. ben hala hazırlamadım fırsat olmadı :(

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan Ebrucum :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena