Perşembe, Aralık 11, 2014

YILBAŞI KAPI ÇELENGİ

Kıvrılabilir tel ve yapay çam dalları ile yaptığım çelengim.  Önce üüstüste sardığım telleri yuvarlak hale getirdikten sonra çam dallarını sardım. Üzerinede bir kaç paça yılbaşı süsü ekledim.

Orta kısmında bir adet seramik hamurundan yaptığım ginger bread man bulunmaktadır.

Çelengin genişliği 22 cm'dir.

Bu ürünümde ücretsiz kargo kategorisindedir.

Emeksensin.com da dükkanıma ekledim. Satın almak için TIKLAYIN.






Bunlarda bugün yaptığım tarçınlı kurabiyeler. :)

Tabii ki çelenkteki aynı ginger kalıbını kullanmadım. ;) Tadı pek hoşuma gidince kurabiyeleride siparişe çıkardım.  ebrubenson@gmail.com adresine mail atarak detayları öğrenebilirsiniz.





1 yorum:

  1. merhaba blog arkadaşım şahane bir çalışma olmuş ellerine sağlık , sevgiler :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena