Salı, Aralık 09, 2014

KURU DALLARDAN YILBAŞI ARANJMANI

Kuru dallar arasından sen gelirsin aklıma:))

Evet bugünün çalışması da kuru dallardan bir aranjman.

Öncelikle dallarımızı istediğim renkler olan kırmızı ve beyaza boyayıp kurumaya bıraktım. Sonra alt kısmını yaptım. Şu janjanlı yılbaşı süslerinin beyazından aldım janjanlı olmayaından:)

Konserve kutusuna sarıp yapıştırdım. Üzerine janjanlı toplardan ekledim. Dallar kuruyunca içine yerleştirip tamamen sabitledim. Bir kaç adette çubuk üzerine şu kokinanın üzerindeki kırmızı toplardan koydum.

Biraz kurdele, bir adet keçeden yıldızla süsünü tamamladım.

Aranjmanımı emeksensin.com a ekledim. Ücretsiz kargo kategorisindedir.







1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena