Perşembe, Kasım 20, 2014

YILBAŞI KAPI SÜSÜ

Çam süsleyen meleklerimiz.

Tahta üzerine dekupaj uygulanıp üç boyutlu boya ile süsledim ve etrafına yapay çam dalları yapıştırırarak son şeklini verdim.

Melekli kapı süsümüz siparişe açıktır. Sipariş etmek için blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada emeksensensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla satın alabilirsiniz.

Kredi kartı ile almak için TIKLAYINIZ..

FİYAT: 22.00-TL - Ücretsiz kargo






Not: Ücretsiz kargo sadece yurtiçi gönderimlerinde geçerlidir.

2 yorum:

  1. ellerine sağlık çok hoş olmuş,şu dekupajı hep yapmak istemişimdir ama hiç kısmet olmadı.hangi malzemeleri almalıyım ilk etapta?Bir ara merak etmiştim normal tutkal almıştım şu okularda kullanılan beyaz sıvı tutkal,onunla da olur mu?

    YanıtlaSil
  2. :) Çok teşekkür ederim. Aslında yapımı son derece basit. Transfer tutkalı alıyorsun ben artbella marka olanı kullanıyorum en başarılı sonucu bu markadan aldım. Kuruyunca kendiliğinden verniklemişsin gibi duruyor. Bu tutkalı temin ettikten sonra dekupaj yapacağın yerin zeminini beyaz akrilik boya ile 2 kat boya. Boyalar kuruyunca arzu ettiğin desenli peçeteyi 3 katlı olanlardan katlarını ayrırıp en üst katını zeminin üzerine koyup fırçayı tutkala batırıp fazlasını alıp ortadan dış kenarlara doğru yavaş yavaş sürüp kurumaya bırakıyorsun:)) Basit ve zevkli güzel şeyler yaratacağına eminim:))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena