Pazartesi, Kasım 03, 2014

AŞIK KEDİLER AHŞAP KUTU

Kış temalı çalışmalara başladım:))

Ahşap kutunun düz olan üst kapağını öncelikle alçı ile biraz daha kabarık ve bombeli hale getirdim.

Kediciklerimizin renklerine uygun 3 farklı rengi kombin yaparak kutuyu boyadıktan sonra üst kısmındaki kedicikleri yaptım.. Kediler desen transferidir.

Üç boyutlu boya ile kar efektlerini verdim.. Ayrıca kutunun etrafında da üç boyutlu boya efektleri vardır.

Umarım beğenmişsindir. Takı kutusu olarak kullanılacağı gibi şekerlik olarak ta kullanabilirsiniz.

Kutumuz siparişe açıktır. Sipariş vermek için blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla satın alabilirsiniz.

Kredi kartınızla satın almak için TIKLAYIN..

FİYAT: 30.00-TL






1 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Blogunuzu izlemeye aldım. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena