Pazartesi, Ağustos 25, 2014

DENİZ KABUKLARINDAN DUVAR TABLOSU

Çanakkale Morto Koyundan topladığım şekilli ve şekilsiz deniz kabuklularına bugün biraz el atayım dedim. :)

Kalp şeklindeki kalıbımın üzerine gördüğünüz şekilde kabuklarımın dizaynını yapıp yapıştırdım.. Sanırım özellikle şekilsiz olanlar daha güzel durdular tablonun üzerinde.

Umarım beğenilerinize layık olmuştur.

Tablom siparişe açıktır. Sipariş vermek için blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilirsiniz.

Ayrıca bu tablomu emeksensin.com da dükkanıma ekledim. Kredi kartı ile peşin veya taksitle alabilirsiniz.
Satın almak için TIKLAYINIZ

İstanbul Kadıköy tarafı için elden teslim edilebilir.

FİYAT: 40.00-TL












2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine saglık:) Bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Geldim, gördüm katıldım:))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena