Cumartesi, Ağustos 30, 2014

DENİZ KABUKLARINDAN CARETTA CARETTA

Caretta Carettam görücüye çıkmaya hazır duruma geldi. :)) Yine deniz kabuklarından ve deniz kumundan yaptığım kaplumbağam sipariş edilip gidene kadar bende misafir:)

Efendim bu kampumbağamızı bildiğimiz köpükten yaptım. Köpüğe kamplumbağa şeklini verdikten sonra bolca tutkallayıp bir gece kuma batırıp beklettim. Kumlar tamamen bu şekilde yapışıyor. Sonra üst kısmına deniz kabuklarını yapıştırdım.

En son olarakta sprey vernik ile 2 kat vernikledim. Vernikleyince kumlarda dökülme olmuyor..

Kaplumbağamı sipariş etmek için blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilirsiniz.

FİYAT: 15.00-TL







0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena