Perşembe, Mayıs 07, 2015

BAHAR KERMESİ

Bu aralar blogumu biraz ihmal ettim fakındayım ama geçerli mazeretlerim vardı. Bu haftam biraz yoğun geçti hem siparişleri yetiştirme telaşı hemde geleneksel bahar kermesine hazırlık.

Evet 9-11 Mayıs günlerinde Cumartesi ve Pazartesi Bahariye Orta Okulunun düzenlediği geleneksel Bahar Kermesindeyim.

Okul Bahariye caddesinin üzerindedir. Vakti müsait olan herkesi standıma bekliyorum.

Ve kermese gidecek ürünlerden bir kısmı huzurlarınızda dostlar :)

SABUNDAN PASTALAR

SABUN OLDUKLARINA BEN BİLE İNANAMIYORUM:))

KOKULU TAŞ MELEĞİMİZ


KOKULU TAŞ GÜL ARAJMANI

KOKULU TAŞLARIMIZ

ÖZEL KUTUSUNDA MİNİ KALP KOKULU TAŞLAR

BİR KÜVET DOLUSU KOKULU TAŞ :)

KOKULU TAŞ CUPCAKE







3 yorum:

  1. O pastalar sabun muuuuuuuuu aaa ben de bir dilim istemek için gelmiştim :))) Hepsi çok güzel bol satışlar dilerim ♥

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel.. Herbiri şahane emek ürünleri... O pasta taşlar ne güzel öyle...Gerçek patalardan bile güzel...Ellerinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler ederim. Lakin bugünkü olumsuz hava şartları dolayısıyla kermesimiz cumartesi ve pazartesi olarak değişti. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena