Çarşamba, Mart 11, 2015

KISA BİR ARADAN SONRA

Biraz işler güçler, birazda kısa bir tatilin adından tekrardan yayın girmenin heyecanı içinde buradayım:)

Meğerse blogum çocuğum gibi olmuş haberim yok.  Bu kadar süre bile paylaşımda da bulunmamak, ihmal etmek, içim içimi yedi desem yalan olmaz :))

Ama güzel bir tatil yaptım. Güzel anılarla ve enerjik olarak sahalara geri döndüm :)

8 Martı benim için 2 kere özel ve mutlu kılan anlara biraz dokunmak istiyorum. Malum kadınlar günü ama o günün ayrı bir heyecanı da derbi maçıydı. Malum fanatik Fenerli olunca hele ki maç Galatasarayla ve bir de Kadıköy'de olunca apayrı bir anlamı oluyor :)) Gerçi ben Kadıköy'de değildim ama olsun kalbim oradaydı.

Hal böyle olunca 8 Martta tatilden bir karede böyle oluyor. :))




Ayrıca, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Beauty Beybi nin hediye etkinliğine katılmıştım.

Eşleştirmeler sonrası sevgili Ledushca 'dan gelen hediyelerim. Kendisine çok teşekkür ediyorum.



Birazda tatilden bir iki kare 




1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena