Pazartesi, Haziran 09, 2014

TCMB ÖZDERE KAMPI

Evet işte tatilimi geçirdiğim yerin ismi bu. Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Özdere kampı. Kamp denilmesine bakmayın burası benim için cennetten bir köşe. Herkesin gittiğinde ''burası bana çok iyi geliyor'' dediği bir yer vardır ya işte burasıda bana öyle. Annem Merkez bankası emeklisi olduğundan çocukluğumdan bu yana hemen hemen her sene geldiğimiz bir yer burası. İzmir'in Özdere beldesinde oldukça geniş bir arazide kurulmuş olan bu tesiste herkes birbirini tanır. Geldiğin günden gittiğin güne kadar bir aksilik yaşama olasılığın hemen hemen yüzde sıfırdır. Güneş bir başka batar kampta seyrine doyum olmaz. Denizi, kumu, havuzu, şahin tepesiyle ayrı ayrı güzelliklere ev sahipliği yapar.



10 gündür bir devresi nasıl geçtiğini anlamak mümkün değildir:))
İşte o 10 günlük devrenin ilk günündeyim. Biraz yol yorgunluğu olduğundan çok fazla resim çekemedim. Ama ilerleyen günlerde daha fazla resim koymayı düşünüyorum.





1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena