Pazartesi, Mart 10, 2014

DUVAR PANOLARIM

Bunlar haftasonu yaptığım yeni duvar panolarım.




TUĞRALI DUVAR PANOSU

Oval olarak hazırladığım kalıbı diş hekimlerinin ölçü almada kullandığı özel sert döküm alçısı ile yaptım. Kenarlarını traşlarken doğal taş görünümü vermek için biraz girintili çıkıntılı traşladım. Plastik badana boyası ile boyayıp stencil kullanarak tuğrasını yaptım. Vernikleyip ve püskülle süsleyip görücüye bu şekilde çıkardım.

Genişlik 27,5 cm
Yükseklik 18,5cm

Arzu ettiğiniz renktede hazırlanabilir.

Bu panoyu sipariş etmek isterseniz blogumdaki iletişim formunu doldurarak bana ulaşabilir veya emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla peşin veya taksitle güvenli bir şekilde alabilirsiniz.


Fiyat:35,00-TL




DESENLİ DUVAR PANOSU

Peçete Dekupaj uygulayarak yaptığım duvar panom.

Genişliği 14 cm dir.

FİYAT: 20,00-TL















Bu panoyu sipariş etmek isterseniz blogumdaki iletişim formunu doldurarak bana ulaşabilir veya emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla peşin veya taksitle güvenli bir şekilde alabilirsiniz.




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena