Pazartesi, Ağustos 22, 2016

Yine, Yeni, Yeniden Merhaba

Ve yine çok uzun bir aradan sonra ilk göz ağrım bloguma yazı yazabilmenin heyecanı içindeyim :)

Hayatımın en zor 1 senesini geçirdiğimden bu ihmalkarlık. Babamın vefatı ve arkasından annemin ani rahatsızlığı derken zor bir süreçten geçtim ve hala daha geçmekteyim.








Sizi sıkıntılarımla boğmıyım. Bu süreçte üretmedim mi? Tabii ki ürettim:) Yoksa bu süreç nasıl geçer di?  Bir çok projede yer aldım.
Bunların en başında ise POTLAÇ projesi geliyor.
Potlaç, Kadıköy belediyesinin düzenlediği Kadıköy'lü ev hanımlarının el işlerini tanıtıp sattığı el işi pazarı. Her cuma, ctesi ve pazar günleri standımızı açıp ürünlerimizi tanıttık satışlarımızı yaptık.
Katılım çok olunca rotasyon usulü açıldı standlar. Her hafta farklı kişiler oluyor. Dönüşümlü olarak açılıyor standlarımız.
Moda çay bahçesinin önünde açılıyor. Yolu düşen herkesi o standları gezmeye bekleriz.

Bunun dışında her zaman ki gibi siparişleri hazırlamaya devam. Ürettikçe, sevildikçe siparişlerde çoğalıyor. Para kazanmaktan beni daha çok mutlu eden yanı benim elimden çıkan bir ürünün, benim yaptığım bir şeyin hiç bilmediğim bir yerde ve hiç bilmediğim bir evde kullanılıyor olması. Bunun sevincini, hazzını hiç bir maddi güçle alamazsın.

Aslında yaptıklarımın çoğunu sipariş blogum olan EBRULİ ATÖLYE de paylaşıyorum.  Ama yinede burada kısa bir kesit olarak sizlerle paylaşıyorum.

Sağlıcakla kalın dostlar :)



























Çok daha fazlasını Ebruli Atölye de veya Online satış sayfamda bulabilirsiniz. ;)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena