Pazar, Kasım 23, 2014

YILBAŞI DUVAR PANOSU

Noel baba geliyor:))

İşte alçıdan yaptığım yılbaşı temalı duvar tablom.

Dikdörtgen şeklinde kalıba döküm yaparak yapılmıştır. Döküm işlemi bitip kalıp tamamen kuruduktan sonra üzerine dekupaj uygulanmıştır.

Alt kısmına 4 adet çengel taktım. Ve yine döküm yapıp boyanılan yılbaşı çoraplarını çengele astım.
Yılbaşı sonrası arzu ederseniz anahtarlık olarak kullanabilirsiniz.

Ayrıca arzuya göre çorapların üzerine beyaz kalemle yeniyılın size ne getirmesini istiyorsanız yazabilirsiniz.  (Örn: Sağlık,huzur,başarı,aşk,para vs gibi)

Etrafı yapay çam dalları ile süslenmiştir.

Bu duvar panosuda ücretsiz kargo ile gönderilecektir.

Sipariş için blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada emeksensin.com daki dükkanımdan kredi kartınızla satın alabilirsiniz.

Kredi kartı ile satın almak için TIKLAYINIZ

FİYAT: 22.00-TL - Ücretsiz kargo





3 yorum:

  1. Merhaba bloğunuzu yeni kesfettim ve hemen geldim:-)ben yeni bir blogger ve yeni hobiler edinme yolunda ilerliyorum.ögrendiklerimide paylasmaya calisiyorum :-)blogunuzdan da guzel seyler oğreneceğime inaniyorum.yeni bir blogger olarak bana destek olmaniz acisindan sizi bloğuma davet ediyorum :-)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumlaınız için teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena