Perşembe, Ekim 30, 2014

AHŞAP KUTU

Bir çok tekniği uygulayarak yaptığım kutum:))

Öncelikle akrilik boya ile boyayıp boyalar tam kuruduktan sonra kutunun üst kısmını havayla kuruyan seramik hamuru ile kapladım.

Hamur kurumadan üzerine çeşitli şekillerde baskılardan uyguladım. 

Hamur kurumaya yakın tamamını koyu pembeye boyayıp sonra suyla boyalarını akıttım. Böylece boya şekillerin içinde kalmış oldu.

Hamur tamamen donunca üzerine boyutlu boya ile boncuk efekti verip, kenarlarına yine boyutlu boya ile biraz daha şekillendirdim.

En sonda üzerine camdan yapılmış uğur böceğini silikonla yapıştırdım. 

Umarım beğenmişsinizdir.. 

Kutum siparişe açıktır. Sipariş etmek için blogumda bulunan iletişim formundan benimle bağlantıya geçebilir yada emeksensin.com daki dükkanımdan kredi katınızla satın alabilirsiniz..

Satın almak için TIKLAYINIZ

FİYAT: 25.00-TL







0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Ebruli Günler, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena